Πέμπτη 20 Μαρτίου 2008

Τι κατέθεσα στη Δίκη του Αιώνα

(περίληψις προηγουμένων)
Οι δύο αντίδικοι, το
Συκουλίνι και ο Προβατούκος, επρόκειτο να λύσουν πλέον με ένδικα μέσα έναν δεσμό που ως φαίνεται ταλαιπώρησε και τους δύο πολύ.



Καταφθάνω για κατάθεση, τα φλας αστράφτουν.





Εδώ με βλέπετε να εισέρχομαι στο δικαστήριο. Όλα τα βλέμματα πάνω μου. Φοβερό σούσουρο. Μέχρι που μπήκε ο Πρόβατος
με τάχα-μου-τυχαία-ανοικτό το φερμουάρ. Και φυσικά γύρισαν όλοι να δουν το 41-ποντο θαύμα της φύσεως. Δεν είχα πει όμως ακόμη την τελευταία μου λέξη. Για την ακρίβεια δεν είχα πει ούτε την πρώτη.



Η κυρία Ιφιμέδεια Morell Carrington Colby Dexter Rowan να προσέλθει στο βήμα.


Κύριοι δικασταί, κύριοι ένορκοι, χαριτωμένο αγόρι Harry Hamlin,


τον καιρό που συμβίωναν αρμονικά στην Έξαλλη Έπαυλη συνήθιζα να επισκέπτομαι τα δυό αυτά παιδιά που τα αγαπούσα σαν μεγάλα αδέλφια μου. Για την ακρίβεια με τον Προβατούκο είμαστε όντως αδέλφια που μας χώρισαν στη γέννα, αλλά αυτή είναι μιά άλλη ιστορία. Τέλος πάντων, έτυχε πολλές φορές κύριε Πρόεδρε να γίνω μάρτυρας αποκαλυπτικών σκηνών που υποχρεούμαι να καταθέσω. Τι να πρωτοθυμηθώ;


Τότε που ο Πρόβατος το έσκασε με έναν τσοπερά για να ανακαλύψει τον κόσμο κι άφησε το ταλαίπωρο Συκουλίνι να κλαίει και να οδύρεται;






Που έβλεπε ατέλειωτες ώρες τον Bush στην τηλεόραση; OMG!







Που γύριζε σπίτι τα χαράματα ντυμένος όπως βλέπετε στο Πειστήριο 1.832 που καταθέτω και είχε την απαίτηση να πιστέψουμε ότι γύρισε από ολονυχτία στου Αγίου Βαλανίου;


Πρέπει όμως να ομολογήσω ότι και το χαριτωμένο Συκουλίνι είχε αρχίσει να παίρνει έναν δρόμο περίεργο, χωρίς επιστροφή. Μικρό κι αθώο καθώς είναι, εύκολα πίστευε τις υποσχέσεις των κάθε είδους μάνατζερ που υπόσχονταν να την κάνουν ταλέντο του Χόλυγουντ.




Κλεισμένο ολημερίς στην Έξαλλη Έπαυλη ονειρευόταν Αργεντίνικα ταγκό


ονειρευόταν σκηνές του Broadway



και κάπως έτσι αποφάσισε να πάρει τον ομματιών του, να εγκαταλείψει τον Προβατούκο και να δει την τύχη του στην Αμερική -που ως γνωστόν είναι και χώρα μαγική.




Ρωτάτε να σας πω κύριε Πρόεδρε, που βρίσκεται η αλήθεια;
Μα η αλήθεια βρίσκεται στους Σεξ Πίστολς ως γνωστόν, αλλά εν προκειμένω βρίσκεται κάπου στη μέση.

Κάπου στη μέση του Ατλαντικού για την ακρίβεια, που με τα παγόβουνα και τα σκυλόψαρά του χωρίζει αυτές τις δίδυμες ψυχές, αυτά τα δυό τρελλά αγόρια, αυτά τα δυό υπερταλαντούχα πλάσματα.

Μάλιστα κύριε Πρόεδρε, υπερταλαντούχα και υπογραμμίστε αυτό γραμματεύ!

Που μόνον όταν ξαναενωθούν κάποια στιγμή στο μέλλον θα βρουν και τα δυό την πραγματική αγάπη που εναγωνίως αναζητούν σε ξένα μάτια, την συντροφικότητα που ψάχνουν σ'άλλα κορμιά, το πρώτο βραβείο στη Γιουροβίζιον!΄

Αυτά είχα να πω.




Καθώς το κοινό σκουπίζει τα μάτια του, ο Πρόεδρος κλαίει γοερά, ο Πρόβατος βλεφαριάζει έναν ένορκο και το Συκουλίνι έναν αστυνομικό (γιατί δεν μπορεί να αντισταθεί στα όργανα εξουσίας), αποχωρώ και χαιρετώ τους θαυμαστάς μου!
Cirio!


άντε Fantastic 80's μου το κάνατε εδώ μέσα!!!

18 σχόλια:

Jimmy Rose είπε...

Συγκλονιστική η πρώτη κατάθεση από την Δίκη του Αιώνα.
Σαν να ήμουν εκεί, διάβασα τα όσα ειπώθηκαν, είδα και εγώ τις φωτογραφίες. Μαζί με εμένα το κοινό έμεινε έκπληκτο με τις φωτογραφίες που αποδεικνύουν τα αίσχη του provatou. Η αξιοπιστία του κλονίστηκε σφόδρα...
Αλλά η μάρτυς δεν χαρίστηκε ούτε στον sikia. Κατακεραύνωσε και την δική του μεγαλομανία που ονειρευόταν Αργεντίνικα ταγκό και σκηνές του Broadway και έφυγε για να κάνει καριέρα.
"Πού πάτε κύριε, έτσι εγκαταλείπουν 41 πόντους? Πού θα τους ξαναβρείτε?" θα μπορούσε να έχει αναφωνήσει κάποιος.
Με αγωνία περιμένουμε τον επόμενο μάρτυρα.

υ.γ. 1. Κούκλα ήσουν στην κατάθεση, είμαι βέβαιος εντυπωσίασες τα πλήθη και έπεισες για την αλήθεια των όσων είπες.

υ.γ. 2. Συγνώμη, τόσες κάμερες υπήρχαν, ανεβάζετε φωτογραφίες από κάθε απίθανο θέμα, τους 41 πόντους δεν βρέθηκε ένας να απαθανατίσει?

Καλημέρα και συγνώμη για το σεντόνι, είχα έμπνευση. Φαντάζομαι τι θα λες και εσύ ξένη κοπέλα, που κάποιος άγνωστος γράφει την ιστορία της ζωής του σε σχόλιο!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Έχω μείνει άφωνος και κυρίως από το φωτογραφικό υλικό!!!
Ελπίζω να σε δω και στον Λιάγκα στις ειδήσεις!

Καλό 4ήμερο

cobden είπε...

Καλά, έκανες εντυπωσιακή είσοδο!Αυτό το καπέλο!

Ιφιμέδεια είπε...

@Jimmy rose: καλέ εκφραστείτε ελεύθερα, το πάρτυ εδώ είναι ανοικτό γιά όλους! Πολύ ωραία τα λέτε στο σχόλιό σας. Ήμουν μεταξύ σφύρας και άκμονος, αφενός οι 41 πόντοι, αφετέρου το όνειρο μιάς γλυκιάς ύπαρξης. Ας ελπίσουμε να δωθεί αίσιο τέλος σ'αυτή τη διαμάχη.

Δυστυχώς ο Πρόβατος φυλάει το 41-ποντο ως κόρη οφθαλμού. Δεν θέλει να το φωτογραφίζουμε γιατί εμπορεύεται τις φωτογραφίες του και τις πουλάει σε ξένα περιοδικά (Hello, OK, κλπ.). Τι να κάνεις; Αυτός και τα παιδιά της J-Lo.


@Παύλος: Χρυσό μου, ποιόν Λιάγκα; από Λάρρυ Κινγκ και άνω συζητάμε!


@Cobden: Θεά;

sikia είπε...

ιφιμέδεια μου, σε ευχαριστώ για την κατάθεση που ήταν και κατάθεση ψυχής! Περιττό να σου πω ότι η εμφάνιση σου εντυπωσίασε τους πάντες. Είπες την αλήθεια και μόνο την αλήθεια και τα ντοκουμέντα σου απέδειξαν τι κουμάσι είναι ο ποταπός!

Σε φιλώ αγωνιστικά!

Ιφιμέδεια είπε...

Συκουλίνι μου,

μην με ευχαριστείς. Την αλήθεια είπα όπως την έζησα κι εγώ στα διαλλείμματα διαζυγίων και πετρελαιοπηγών. Μην ξεχνάς όμως την τελευταία μου παραίνεση.

Εσείς οι δυό πάτε πακέτο
δεν θα χωρίσετε ποτέ
εσείς οι δυό πάτε πακέτο
καταλαβέ το!

An-Lu είπε...

I am deeply impressed!

Ιφιμέδεια είπε...

Thank you my dear! και που να βλεπατε το 41-ποντο!

Pastaflora είπε...

O ποινικολόγος! Πού είναι ο ποινικολόγος;

Ιφιμέδεια είπε...

Τον Harry Hamlin εννοείτε Πασταφλώρα μου;

7Demons είπε...

Είσαι απλά ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΑΠΑΙΧΤΗ!!!!!!

Pastaflora είπε...

Τον Alexis, σερί. Ξέρετε, αυτό το συμπαθητικό κυριούλη που πηδάει μάντρες, γρονθοκοπείται από ανελέητους μπράβους, τρώει κάτι 15ποντα τακούνια στο κεφάλι κι έχει χόμπι τις μηνύσεις ασκώντας παράλληλα το ευγενές επάγγελμα του τηλεμαϊντανού και του ζοχαδιασμένου ex.

Ιφιμέδεια είπε...

@7 δαιμόνια: Αχ, μα τι γλυκά που είστε! Στην επόμενη δίκη θα σα ςπάρω μαζί μου να κάνουμε ακόμη πιό γκραντέ εμφάνιση!


@Πασταφλώρα: Αχ, πασταφλώρα μου ξεκούτιανα από τους πολλούς συζύγους. Ναι έχετε δίκιο και μου δώσατε και φοβερή ιδέα.

Να τον πάω στα δικαστήρια για κακοποίηση της αισθητικής μου και να γίνει μιά ακόμη Δίκη του Αιώνα: Alexis vs Alexis. Κάτι σαν το Κράμερ εναντίον Κράμερ μόνο που θα έχει πιό πολλή βία... ;)

Provato είπε...

"γιατί" ρώτησαν τον αθώο αδικημένο προβατούκο "είναι τόσο βαθιά βγαλμένο το μάτι σου;".


"Γιατί μου το έβγαλε η αδελφή μου!!!" απάντησε εκείνος. "Η αδελφή μου η ίδια..."


ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΨΕΜΑΤΑ!

Provato είπε...

τουλάχιστον η παρέα μαζί μας σε έκανε να μάθεις να ντύνεσαι σύμφωνα με τις περιστάσεις.


γιατι παλιά πήγαινες καλεσμένη σε γάμο με πιζάμα παταπούφα.

πριν καταδεχτούμε να σε κάνουμε παρέα και σε μάθουμε πχιότητα στο ντύσιμο.

Ιφιμέδεια είπε...

Καταρχήν μη μου τους κύκλους τάραττε. Ετοιμάζω βαλίτσες για Βρυξέλλες και δεν μπορώ να πάρω μαζί μου τόση αρνητική ενέργεια.

Έπειτα ποιός σε κατηγόρησε παιδί μου; Τι φωνάζεις; Θα αποδειχτεί στο δικαστήριο ότι όλα αυτά που κάνεις σου τα υποβάλλει η φύσις σου, το όργανο της φύσεώς σου και ας μην ξεχνάμε έξις δευτέρα φύσις.

Και τέλος, με αναγκάζεις να ομολογήσω εδώ δημόσια, ότι έχω τάξει στον δικαστή μπάνιο στην περίφημη μπανιέρα μου με σαμπάνια.

Είναι Προβατούκο μου ποτέ δυνατόν να βρεθεί έλληνας δικαστής να δικάσει τον αδελφό μου; Μα, καθόλου πιά Δυναστεία δεν έβλεπες;

Δικάστηκε βρε η Αλέξις όταν παντρεύτηκε κοτζάμ Κόλμπυ στο νεκροκρέββατο, ο οποίος πέθανε μέσα σε ενάμιση λεπτό και της άφησε την Κόλμπικο;
Δες εδώ να μαθαίνεις και μη φοβάσαι την ετυμηγορία.

http://tinyurl.com/2qymaz


Εκεί στις Βρυξέλλες που θα πάω θα επηρρεάσω και τα ευρωπαϊκά δικαστήρια καλού κακού. Έχε μου εμπιστοσύνη.

YO!Reeka's είπε...

παπαπαπαπαπαπαπα
άναυδος έχω μείνει
και άφωνος (καλύτερα, γιατί είμαι και παράφωνος)

Ιφιμέδεια είπε...

@Yo!reeka: Ενώ εσύ παντρευόσουν (κατά το "ενώ εσύ κοιμόσουν")

Χαμός παίδί μου χαμός!!!