Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2008

Μπλινγκ μπλονγκ

Τα μπλονγκς συκοφαντούν ευϋπόληπτους πολίτες όπως ο Δημοσιογράφος. Where is this world coming to?

Η χαρά του e-δικηγόρου γίναμε, ε;


Ένα μπλονγκ και ο αρχιμπλόνγκερ του μάλιστα δεν δίστασαν να εκβιάσουν τον δημοσιογράφο κο Χ. (σιγά μη γράψω το όνομά του να μου κοτσάρει καμιά μήνυση. Υπάρχουν πολλοί δημοσιογράφοι από Χ -Χίος, Χούντας, Χατζηνικολάου, κλπ.).
Ο εκβιασμός γίνεται με την γνωστή μέθοδο του μέϊλ. Έτσι κι εμένα μου στέλνουν μέϊλ να μεγαλώσω το πέος μου. Μου γράφουν από όλα τα μέρη του κόσμου επίμονα, μου δημιουργούν ψυχολογικά προβλήματα, αλλά εγώ τίποτα: δεν ενδίδω.
Η μέθοδος του μέϊλ νομίζω αποσκοπεί να δικαιώσει τη μέθοδο Τσέκου ως σημαντικά ηλιθιότερη. Ήθελα να'ξερα ποιός τον ήξερε αυτόν τον Χιώτη και τον εκβίασε (ο αρχισυντάκτης του ίσως είναι ο πιθανότερος ύποπτος, άλλωστε θα ήξερε το μεϊλ του).
Καθώς σκέφτομαι ειρωνικά όλα αυτά, ο κος Χ. με αποστομώνει, αποδεικνύοντας ότι βρίσκεται στην αιχμή της ενημέρωσης. Η ελληνική αστυνομία τον ενημερώνει εκ των προτέρων σε ποιά σπίτια θα κάνει έφοδο, ποιούς υποπτεύεται κλπ. (κατά δήλωσή του στο χθεσινοβραδυνό δελτίο ειδήσεων). Ζητώ συγγνώμη που αμφέβαλλα.


Τα μπλονγκς αναγκάζουν τον δημοσιογράφο κο Χατζηνικολάου να μάθει να σερφάρει και να προφέρει τη λέξη "μπλονγκ". Παρεμπιπτόντως ήταν υπέροχος εχτές στην υπεράσπιση των ιστολογίων. Μπλονγκ, μπλονγκινγκ, μπλινγκ, μπλονγκ, μπλονγκερς -τέλεια!



Ο πόλεμος ξεκίνησε. Δημοσιογράφοι vs μπλόνγκερ. Λίγο εμφύλιος μου κάνει, λίγο Σαντινίστας, λίγο αντάρτικο και κουκούλα. Ανάθεμά σας, θα μου πατικώσει η κουκούλα το μαλλί...
Προτιμώ να παίξω άλλη ταινία άμα έρθουν να με συλλάβουν (παντού χωράει σε τούτο το μετερίζι μιά φωτό του Πατσίνο)


The world is yours αδέλφια μου τσιγγάνοι...




Έχω μιά ιδέα: για να εξασφαλίσουμε την σιγά-μην-είναι-αυτονόητη-ελευθερία-λόγου και να σταματήσουμε να εκβιαζόμαστε (ουπς!) με την απειλή μηνύσεων, να στέλνουμε οικειοθελώς κείμενα στις εφημερίδες, θέματα στους δημοσιογράφους, κλπ. κι αυτοί να τα αναδημοσιεύουν χωρίς αμοιβή!
(σας έσωσα πάλι!)

Μπλονγκ σας λέω, μπλονγκ αλύπητα!

5 σχόλια:

An-Lu είπε...

Εντελώς μπλινγκ-μπλονγκ!
Τι χάνω που δε βλέπω τιβι!!!!!
;-)

τέλσον είπε...

το μπλόνγκινγκ μεγαλώνει το πεός τελικά ή μόνο τα μέιλ;;;

:o)

I.I είπε...

είσαι αναιδέστατη μανδάμ. ο Νίκος μας, κάνει προσπάθεια να εκσυγχρονιστεί και εσύ τον περνάς διπλόγαζο! φτου σου και σε είχα και σε υπόληψη!!!

cobden είπε...

Σήμερα σε πρωτοσέλιδο εφημερίδα (νομίζω "Απογευματινή") είδα γραμμένο και το υπέροχο "blogers"!

Y.Γ. Σου έχω πρόσκληση για ρομαντικό μπλονγκοπαίχνιδο!

Ιφιμέδεια είπε...

@An-lu: Θυμάσαι παλιά που είμασταν παιδιά και μας λέγανε οι μεγάλοι "αχ, δεν ξέρεις να τρως, φτύνεις το καλύτερο"; Ε, αυτό!

@Τέλσον: Τέλσον μου, δεν υπάρχει ελπίδα!

@Ιούδας: Μα είδες τι παλιοκόριτσο μπλονγκερ είμαι; Και μετά μου λες "πνεύμα και ηθική" σαν τον Αυλωνίτη!

@Cobden: Ωραίο κι αυτό. Σεμνό και ταπεινό θα έλεγα!
(έρχομαι, I'm a sucker for romance!)