Δευτέρα 5 Μαρτίου 2007

To boldly go where no man has gone before...




Επέζησα το Σαββατοκύριακο με μικροτραυματισμούς...



Τούρτα παγωτό που την τρώω κρυφά γιατί είμαι άρρωστη με κρύωμα. Τι ωραιότερη αταξία να σκεφτώ; Σςςςς! :)


Τα Χριστούγεννα του 2008 σύμφωνα με ανεξακρίβωτες πληροφορίες το νέο Star Trek (ΧΙ). Όχι Deep Space Nine και Enterprize. Αυτά είναι γιά όσους τρώνε βούτυρο με χαμηλά λιπαρά, επικάλυψη που δεν είναι σοκολάτα, κλπ. Περισσότερα εδώ!


Η φωτό είναι από το επεισόδιο με το Χόρτα.

Ωραία είναι που ήρθε η άνοιξη! Έχουμε παπαρούνες, χαμομηλάκια, ζουμπούλια στις γλάστρες. Δεν είναι κι άσχημα που δεν ήρθε κανονικός χειμώνας.

Διαβάζω την βιογραφία της Δανάης. Διαδικασία άκρως επώδυνη διότι το βιβλίο είναι ένα από τα χειρότερα που έχω διαβάσει ποτέ από άποψη γραφής, από μιά πολυβραβευμένη (ως ισχυρίζεται η ίδια) κυριούλα. Σιγομουρμουρίζω τα τραγούδια της Δανάης και γυρνάω τις σελίδες με βαθείς αναστεναγμούς. Που είσαι Αττίκ να με καμαρώσεις!

&&&&&&&

Στην ακόλουθη πρόταση συνδέονται όλες οι φαινομενικά ασύνδετες ανωτέρω πληροφορίες:

Ήρθες σαν την άνοιξη και μού'φερες αυτά που λαχταρούσαααα...

Το καινούργιο Σταρ Τρεκ και μιά τούρτα παγωτόόόό!

16 σχόλια:

david santos είπε...

Hello! How are you?
This work is very nice
Good week for you
By, by

Ανώνυμος είπε...

Με το συμπάθιον, αλλά με εξαίρεση το επεισόδιο με τις φάλαινες του TOS, το TNG rulez ! LONG LIVE PICARD ! ARGH!

Ιφιμέδεια είπε...

Hi David. I'm fine! Have a nice week yourself!

Ανώνυμε,
if it works for you, it's fine by me. Ποιό επεισόδιο με φάλαινες εννοείς; Μήπως την ταινία Star Trek IV: The Voyage Home? (που είναι όντως σούπερ και την είδα προχτές γιά πολλοστή φορά;)
Για να είμαι εντελώς ειλικρινής κι εμένα μου αρέσει ο Picard αλλά το υπόλοιπο πλήρωμα θα το άφηνα ευχαρίστως στον τομέα Δ!!!

pascal είπε...

Υes.
That's good news!
Very good news!
Thank you. I'm from Brazil and i really love your blog.

Teodor Poulovivlios

Ιφιμέδεια είπε...

Hey, Teo!
So, you're from Brazil!
That explains a lot I guess...

I dig your blog too!

cyrus είπε...

Ναι, αλλά για να μπαίνω τότε στη στολή πρέπει να αδυνατίσω (πάλι...)

Ιφιμέδεια είπε...

Αν υποψιαστώ ότι λες κακίες γιά τον captain Kirk θα παραγγείλω να σε διακτινήσουν στο στούντιο του Λιακόπουλου με καλεσμένο τον Άδωνι Γεωργιάδη.

YO!Reeka's είπε...

beam me up scotty!

ΥΓ. ο τύπος αποπάνω ποιος είναι, πάει στα μισά ελληνικά βλογ και γράφει. λες να μας διαβάζει με systran?

Ανώνυμος είπε...

Ρε συ Αρβελέρ μου 'φτιαξες την μέρα τώρα! Τέρμα, από δω και πέρα εγώ εδώ θα 'ρχομαι να ενημερώνομαι.

varometro

Ιφιμέδεια είπε...

Yo!reeka,
αν εννοείς τον Ισπανό ποιητή (και όχι τον Βραζιλιάνο ηδονιστή) δεν πιστεύω ότι διαβάζει τίποτα στα ελληνικά -στο δικό μου αυτό το ποστ τι να κατάλαβε; Φαντάζομαι ότι βολτάρει δεξιά κι αριστερά πατώντας λινκς για να μαζεύει comments. Ο τύπος είναι ο Ισπανός Νίκος Δήμου -μιλάμε για 400 σχόλια και βάλε!
(Τώρα που το σκέφτομαι, λές και ο Ν.Δ. να σεργιανάει στα ξένα χέρια και να αφήνει σχόλια;)

Βαρόμετρε,

τώρα μάλιστα! Ψώνισες από κούπες. Συντονίσου καλύτερα στον 902. Πιό φρέσκα νέα έχει...

7Demons είπε...

Βρε συ,καλή και ακριβή μου Ιφιμέδεια,
Γιατί μικραίνεις διαρκώς τα γράμματα και στραβώνονται 14 μάτια για να διαβάσουν τα(όμορφα)γραπτά σου,ε???

υγ.Για το βιβλίο με βρίσκεις σύμφωνο :-(

Ιφιμέδεια είπε...

Παίζω με το μέγεθος. Της γραμματοσειράς εννοώ. Σόρρυ ;)

Είδες τι μάπα που είναι; Το διαβάζω και υποφέρω πολύ -που τραγουδάει και η Βανδή...

cyrus είπε...

Αγαπητή Ίφι, ποτέ δεν είμαι ετεροσαρκαστικός. Για τα δικά μου κιλά μιλάω.

Αν και πρέπει να ομολογήσω κι εγώ πως, σε ό,τι αφορά τους καπετάνιους, είμαι κι εγώ Πικαρντικός, και όχι Κερκικός. Μου άρεσε, πάντως, περισσότερο η σκηνοθεσία του TOS παρά του TNG — ειδικά στα πλάνα του αλλόφρονα Κερκ με το μολύβι και τον κόκκινο φωτισμό στα μάτια...

Ιφιμέδεια είπε...

Ναι, ναι ο Πικάρντ είναι πιό εγκεφαλικός -κακά τα ψέμματα, αλλά κι ο Κερκ είναι ο πάντα γοητευτικός...

Αυτό που ζήλεψα πολύ στο TNG ήταν το holodeck με την ιδέα να μπορεί κανείς να αναπαριστά ένα φανταστικό περιβάλλον.

Κι εμένα μ'αρέσει η σκηνοθεσία του ΤΟS και ιδιαίτερα τα αδέξια εφφέ!

An-Lu είπε...

Περαστικούλια σου!


ΥΓ Αφησες καθόλου παγωτό;;;; Θέλωωωωω!

Ιφιμέδεια είπε...

Άφησα, άφησα!!! Ευπρόσδεκτη!
Ευχαριστώ: είμαι καλύτερα!