Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2006

Ποιός θα ανοίξει την πόρτα και θα μείνει;

Σκόρπιες σκέψεις.



Οι φωνές μέσα στο κεφάλι μου πυκνώνουν. Αρχή σχιζοφρένειας;




Η καλή μου η νονά σήμερα μου είπε ότι είμαι πιό όμορφη και από την Αλίκη Βουγιουκλάκη! Μου το είπε σοβαρότατη κοιτώντας με στα μάτια! Υπάρχει καλύτερο κομπλιμέντο;


Νομίζω ότι έχει υποχωρήσει το καλπάζον Alzheimer μου. Πώς το λένε οι Κινέζοι; Θεέ μου μη μου δώσεις όσα μπορώ να αντέξω; Κάπως έτσι. Δεν θυμάμαι και καλά.


Το νυφικό μου γίνεται πολύ ωραίο. Γιέιιιιι.

Γιατί δεν βγήκαν ακόμη τα μανιτάρια στη Νεοφύτου Δούκα; Τέτοια εποχή πέρισυ είχαν βγει.


Οι δημοτικές εκλογές είναι μια ιλαροτραγωδία με κοινωνικές προεκτάσεις ή ένα ονειρικό ψυχόδραμα με τραγελαφικό υπόβαθρο; Αδυνατώ να πω. Οπωσδήποτε είναι ένας τρόπος να κάνει κανείς αισθητή την παρουσία του. Φωνάζοντας, ρυπαίνοντας, γαβγίζοντας, διαφημίζοντας, φωνάζοντας (το είπα;).


Πώς είναι να αγαπάει κανείς στα 72 του;


Γιατί οι άνθρωποι γράφουν στα blog κακίες που από κοντά θα δίσταζαν να πουν;



The rain in Spain stays mainly in the plain.



Ο κύριος Κωλοτούμπας μου θυμίζει πολύ τον Κωνσταντίνο Καραμανλή. Μόνο που ο κύριος Κωλοτούμπας είναι πιό ευσυγκίνητος και χορεύει καλύτερη disco.



'Twas the night before Christmas, when all through the house

Not a creature was stirring, not even a mouse;

The stockings were hung by the chimney with care,

In hopes that St. Nicholas soon would be there;


Example

8 σχόλια:

Кроткая είπε...

τέλειο, αλλοπρόσαλο και αλλόκοτο!
καλά λένε τα 7 δαιμόνια! χεχε!

advocatus diaboli είπε...

Υπέροχο! σαν παραμύθι και όχι, σαν ροκ τραγούδι, σαν μονόλογος στο θέατρο.

Ανώνυμος είπε...

Βουγιούκλω καλημέρα!!!

Θέλω κι άλλη αυτόματη γραφή, πληηηηηηηηηηηηηηηηηζ!

Ιφιμέδεια είπε...

Κορίτσια καλημέρες!

Χαίρομαι που σας άρεσε το κείμενο -αλήθεια. Ποιό κείμενο δηλαδή, το παραλήρημα.

Άσε που μου είναι ευκολώτατο να γράφω έτσι γιατί όλο αυτό το τσίρκο έτσι ακριβώς εξελίσσεται και στο κεφάλι μου!


Κροτ: Είστε πάντοτε ευγενής. Πάλι το αποδεικνύετε (blush).

Advocatus Diaboli: Σαν μονόλογος στο θέατρο ναι, αλλά το κακό είναι ότι γίνεται ολόκληρη παράσταση στο κεφάλι μου!

Αργυρένια: απαντάω στο Αλίκη (χιχι, το καβάλησα το καλάμι!)

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Σε τι να πρωτοαπαντήσει κανείς; Όλο δύσκολα βάζεις...
Λοιπόν, αυτόν, που θα δεις να κλείνει την πόρτα πίσω του, αυτός θα μείνει... (Χμμμ...άμα, βέβαια, τον δεις να την κλειδώνει κιόλας, δεν ξέρω... ίσως τότε δεν πρέπει να μείνεις εσύ!).
Βουγιουκλάκη, ναι... αλλά σε ποια φάση της; Νιάου νιάου, βρε γατούλα, χτυποκάρδι στο θρανίο για τον Παπαμιχαήλ ή υπολοχαγός Νατάσα κι ένα αστείο κορίτσι, με χτυποκάρδι για τον Αντωνόπουλο, τον Γαλανό ή δεν ξέρω ποιόν άλλο και να την κυνηγάει κι ο Καλογήρου; Καλύτερα να το διευκρινήσει η νονά σας...
Έρωτας στα 72 και πώς είναι; ΖΩΗ είναι! Και στα δικά μας!

suigenerisav είπε...

'Απορίες μια ζαλισμένης Αθηναίας', υποθέτω..
[και συμμερίζομαι, ασφαλώς]

Ιφιμέδεια είπε...

Γιατρέ μου,

θα είναι τόσο δύσκολο να βρείτε την κατάλληλο θεραπεία για το άρρωστο μυαλό μου. Ηλεκτροσοκ δεν κάθομαι να μου κάνετε, ενέσεις με τίποτα. Καμιά θεραπεία πρωτοποριακή με τούρτες, γλυκά κλπ. δεν έχετε;

Δεν μπορώ να πάρω βαθιές ανάσες. Μου έχει κλείσει η αναπνοή (yes, it's panic)

Ιφιμέδεια είπε...

ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΧΑΣΤΟΥΚΙΑ, ΧΑΣΤΟΥΚΙΑ!!!

Γιατρέμου με σώσατε! Αυτή είναι θεραπεία: άμεση, αποτελεσματική και καθόλου οδυνηρή για τον αθσενή, αλλά για το θύμα του. Αχ, πώς φαίνονται οι ανώτερες σπουδές σας.

Γιατρέ μου, να είστε σίγουρος ότι θα σας συστήσω παντού! Και μην απογοητεύεστε από την αχάριστη Μιτσούκο και τον τεμπέλη τον Λαντόζιο. Μια χαρά μπορείτε να κρατήσετε το Practice μόνος σας!