Τρίτη 20 Ιουνίου 2006

Man with a knife


Jackson Pollock, Naked Man with Knife, ca. 1938-1940

"Ποτέ δεν τους άρεσε σ' εμένα το ότι πάντοτε και σε κάθε ευκαιρία τούς ανέλυα, πραγματικά ανενδοίαστα, μα είχα πάντοτε ένα ελαφρυντικό: ανέλυα πολύ περισσότερο τον εαυτό μου, δεν μου χαριζόμουν ποτέ, διαμέλιζα σε κάθε ευκαιρία τον εαυτό μου σε όλα τα συστατικά στοιχεία, καθώς θα έλεγαν, είπα μέσα μου στην μπερζέρα, με την ίδια αταραξία, με την ίδια χυδαιότητα, με την ίδια αμείλικτη μέθοδο. Έπειτα έμεναν από μένα τον ίδιο πάντοτε πολύ λιγότερα απ' όσα από κείνους, είπα μέσα μου."

Τόμας Μπέρνχαρντ, Ξύλευση. Ένας ερεθισμός (μτφ. Βασίλης Τομανάς).

Ένα ακόμη ποστ του Μάρκου.

2 σχόλια:

7Demons είπε...

Έχουμε περιέργως και σκανδαλωδώς ΠΟΛΥ κοντινά,εικαστικά και λογοτεχνικά γούστα...

Ιφιμέδεια είπε...

Το παρατήρησα κι εγώ μη νομίζεις.
Αλλά επειδή θέλω να είμαι δίκαιη, αυτά τα συγκεκριμένα γούστα είναι του καλού μου Μάρκου.